مجتبی جعفری جُرجافکی

مجتبی جعفری جُرجافکی مشهور به راتین رها؛ دارای مدرک کارشناسی فناوری اطلاعات و کاردانی مترجمی زبان انگلیسی است. وی متولد ۳۰شهریور۱۳۶۹ در کرمان می‌باشد. نهال علاقمندی‌اش به موسیقی از دوران دبیرستان درحالی آغاز شد كه سعید گلنگری (نوازنده کیبورد) و حجت محمدزاده (ویولونیست) با او همکلاس بودند و توانست به كمک آن‌ها، گروهی موسیقی در کرمان تشكیل دهد. اما به علت تصمیم ناگهانی خانواده برای رفتنِ همیشگی به زرند که او را مجبور به دوری از دوستان هنرمندش کرد، این گروه در شهریور۱۳۸۷ به کارش خاتمه داد. با این حال نا امید نشد و از طریق اینترنت با هنرمندان مختلفی از جمله پیمان محمدی (آهنگساز و تنظیم كننده در تهران)، شایان نجاتی (ترانه سرا در سمنان)، اِرمیا برزین (ترانه سرا و مجری تلویزیون قم) و… آشنا شد كه سرانجام با همكاری پیمان و شایان؛ اولین آلبوم موسیقی‌اش را توسط استودیو «دیاموند تهران» تولید و با نام ”قصه“ در  اسفند۱۳۸۹ به‌صورت غیررسمی در اینترنت منتشر می‌کند.

برخلاف تصورش از این آلبوم استقبال چندانی نمی‌شود؛ اما فرصتی شد تا فروردین۱۳۹۱ با همکاری هنرمندان زرندی یک گروه موسیقی راه‌اندازی کند و اجراهای خوبی را نیز در زرند و همچنین شهرستانهای دیگر؛ از جمله سیرجان داشته باشد.

سرانجام با پیشنهاد "علی پاک‌نیا" (از تهیه کنندگان و هماهنگ‌کنندگان برگزاری کنسرت‌های پایتخت) و مواجه شدن با مشکلات گروهی، تصمیم به واگذاری سرپرستی گروهش می‌گیرد تا موسیقی را به‌صورت انفرادی ادامه دهد. این تصمیم و کسب تجربه بازخورد بسیار خوبی برایش رقم زد که فعالیت خود را با انتشار آهنگ "ماتم" در محرم۱۳۹۲ با نام هنری #راتین_رها آغاز می‌نماید. آن زمان مجتبی هنوز به حنجره دوم آوازی خود پی نبرده بود که برخی از همشهریانش؛ به‌ویژه هنرمندان زرندی او را به‌شدت در این زمینه مورد نقد قرار می‌دادند که می‌خواهد از خوانندگان کشوری مانند "محمد علیزاده" تقلید کند. تا اینکه اواخر سال۱۳۹۴ با تمرینات زیادی که با یاری دوستان هنرمندش در خانه انجام ‌داد، موفق شد آوای حنجره دوم یا حقیقی‌اش را پیدا کند و با بازخوانی آهنگ "ماه و موهات" رضا صادقی؛ سیل تشویق‌ها و استقبال زیادی را به سمت خود روانه سازد که بسیاری از مخاطبان موسیقی و دیگر هنرمندانی که پیش از این به #جرجافکی انتقاد شدید داشتند و بارها در این زمینه به تخریبش پرداخته بودند، مجبور به پذیرفتن او در دنیای هنر شدند که وی پس از به‌دست آوردن این موهبت الهی، تصمیم می‌گیرد مسیر هنری خود را به صورت جدی‌تر با اسم و فامیل حقیقی‌اش؛ یعنی "مجتبی جعفری جُرجافکی" ادامه دهد.


وب سایت رسمی مجتبی جعفری جُرجافکی | راتین رها مجتبی ,موسیقی ,تصمیم ,جُرجافکی ,جعفری ,هنرمندان ,مجتبی جعفری ,جعفری جُرجافکی ,هنرمندان زرندی ,دوستان هنرمندش ,مجتبی جعفری جُرجافکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پروژه.پایان نامه.مقاله.پژوهش.نمونه سوالات آموزش تعمیرات لپ تاپ دانلود فایل بهروز جونز نوشته های خاص تجویز انواع سمعک گوش نامرئی دانلودها